29 ianuarie 2009

Lingură de lemn

Astăzi am găsit într-un colț al curții această bucată de lemn de fag adusă de fratele meu de la cineva de la țară ca să aibă pentru grătare. Am subtilizat-o și am zis să mai încerc să fac o lingură.
cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2
Am despicat lemnul cu toporul.

cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2
Aici mi-am trasat o formă de lingură ca să mă pot ghida.
cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2
După ce am scobit un pic cu cuțitul cu vârf curbat am început să cioplesc până la forma finală.
cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2
cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2

cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2

cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2

Arată ca făcută de un copil mic dar e ceva :-).
cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2

Nu vă apucați să tăiați copaci tineri sau verzi doar ca să vă faceți plăcerea. Căutați lemn uscat. Dacă tăiați, nu tăiați tot copacul. Tăiați doar o creangă. Salcia este un lemn bun pentru că se reface repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.