1 mai 2009

Hamac cu tendă din rafie

Mă pregătesc de un somn în curte în hamac. Și cum se anunță ploaie am pus tenda din rafie proaspăt cumpărată de la Ikea (cca 20 lei).

Am folosit bețele de treking și o greblă ca să îi țin o latură ridicată :)

În mod normal tenda se prinde mult mai jos dar m-am folosit de o sârmă de rufe care atârna acolo așa că să nu credeți ca am pus intenționat așa de sus. La bază am legat sforile de cărămizi pentru ca este beton pe jos așa că nu pot bate cuie :).

hamac si tenda
De la 2009_05_01
hamac si tenda
De la 2009_05_01
După vreo 3 ore...
Alex

3 comentarii:

  1. Nu am urmarit discutiile de pe forum, dar as avea completari la ce ai spus. Cred ca o tenda din tesatura (nylon) 1.poate fi ambalata mai compact, 2.protejeaza mai bine de ploaie, fiind si tratata cu substante pentru realizarea impermeabilitatii.
    Odata cu "imbatranirea" materialului la tenda din rafie (ma refer aici la impachetarea si "sifonarea" - memoria materialului - respectiv cutele ramase dupa impaturire si lasarea in aceasta forma spre depozitare a tendei), aceasta va prezenta mici fante la imbinarea fibrelor (acestea sunt deja prezente, dar prin procesul mai sus amintit, se vor mari). Nu stiu daca se poate trata cu solutii de acoperire in vederea impermeabilizarii ca si cea din nylon, dar si in acest caz rezultatul cred ca ar fi, sa spunem, limitat.
    Pana la urma, si fara intentia de a jigni, te va servi pe cat a costat.
    Pentru bushcraft, deasemenea, consider mai potrivita o tenda din tesatura din nylon pentru ca (si sper sa nu gresesc) se poate gasi in culori mai apropiate de mediu (kaki, camunflaj), ceea ce ajuta, asa cum afirmai intr-un post anterior, sa te integrezi in peisaj, poate chiar sa iti permita sa observi fauna locala.

    P.S. : Pe cand un post despre diferite tipuri de noduri si utilizarile generice ale acestora ?

    Korbin

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa am zis si eu. Am luat aceasta tenda pentru curte ca sa acopar cand ploua si m-am gandit sa dorm sub ea ca sa vad cum este.

    Legat de noduri.

    Vreau sa fac atunci cand am sa ies pe la Baneasa. Din pacate tot aman acea iesire din diverse motive. De facut am sa fac. Dar pana fac poti gasi usor pe youtube :)

    RăspundețiȘtergere
  3. noi vrem de la tine :)) sa zicem ca ne-am obisnuit cu modul tau de predare :D

    RăspundețiȘtergere

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.