17 iunie 2009

Un cutit pentru whittling si o busola

Mi-am luat un cutit pentru whittling Frost Mora. Este mai mult un moft dar vroiam ceva calumea cu varf ascutit si cu lama mica ca sa pot umbla bine la detalii. Cu briceagul nu prea ma descurcam (taieturile de pe degete imi sunt martore)



Dupa ce am citit prin diverse carti si din ce am mai vazut pe Youtube, am decis sa-mi iau o busola buna. Este mai mult un moft. Dar ma atrage navigarea pe harta asa ca vreau sa ma dau cu ea cand mai ies pe la munte.  Modelul este Silva Expedition 15. Am ales un model mai scump pentru optiunile pe care le ofera. De exemplu o poti calibra declinatia magnetica, si poti afla inclinatia unei pante cu ea.



Cam atat. Sper in weekend sa ies sa-mi fac de cap prin padurea Baneasa si sa vin cu chestii noi.

2 comentarii:

  1. Frumooooos!! Pot sa stiu de unde ai cumparat busola, te rog? Comanda de pe net, cumva? (Ma bucur ca ai renuntat la gandurile negre! :D)

    RăspundețiȘtergere
  2. Magazinul Himalaya. Am fost la magazin. Cred ca gasesti si pe net la noi.

    RăspundețiȘtergere

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.