26 martie 2011

La cafea

Surprinzator dar astazi dupa ce m-am trezit cu noapta in cap pe la ora 11 :), dupa ce m-am spalat pe fata si am halit ceva rapid, am sarit direct in pantaloni si m-am dus la padure cu chef de o cafea. Am luat si camera ca sa nu fiu singur :).

Ajuns acolo am zis sa incerc sa fac un fel de adapost suspendat asemenator cu cel facut de Florin. Nu sunt multumit de rezultat. Lemne multe si putrede. Dar am avut cu ce sa imi omor timpul. Nu l-am terminat. Daca nu-l descopera cei care trec pe acolo am sa-l mai continui cand mai merg la padure.

Am impartit filmul in 2 parti. A doua e in mare parte pe FFW ca sa nu va plictisesc. Nu am mai pierdut vremea cu editarea pentru ca nu am avut rabdare.

Nu a fost taiat nici un copac viu pentru distractia asta! Am folosit doar ce era pe jos. De aceea nu am reusit pentru ca pe jos lemnul e putred sau aproape putred.






8 comentarii:

  1. Cand eram mai mic (mai tanar)si ieseam pentru mai multe zile, nu luam la mine decat cateva lucruri.
    Atunci obisnuiam sa fac si adapost suspendat.Era bun mai ales iarna ca nu trageam rece de jos.
    Sunt zone in care chiar nu poti dormi pe jos, fie e in panta, fie e mlastinos. In alte zone (nu la noi) sunt si multe insecte si lighioane care se urca pe tine.
    Insa in general , mai ales pe la noi nu merita efortul. Muncesti mult si nu dormi la fel de comod ca pe jos (ca pe jos daca-ti amenajezi un pic).
    Si sa nu spuneti ca nu-i asa, ca am domit multe nopti in asa ceva, in toate cele 4 sezoane si stiu mai multe variante de asemenea adapost. Sunt ulele captusite altele impletite. Unele legate altele asezate.In functie de resurse ti-l cladesti.
    Dar nu strica sa-l stie fiecare, ca nu stii cand ai nevoie de el.Insa in general zic ca mult mai multe calorii consumi sa-l faci decat sa cari cu tine hamac.
    In plus atentie baieti, care urmariti blogul lui Alex, nu va aruncati imediat cum ajungeti la padure sa taiati puietii doar ca sa mesteriti ceva si apoi sa plecati. E clar ca lemnul verde e mai tare, mai bun, insa nu merita sa tai ca sa te "distrezi".Cauta uscat sau deloc.Acu pentru unul poate sa para logic, dar daca te uiti pe youtube ai sa vezi "taranie" cat cuprinde.
    Oricum, ii fain la padure.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca in loc de doua bete puse in x..foloseai trepied pe ambele capete ale patului nu te chinuia atat de mult.In rest, felicitarile mele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu. Dar nu am mai avut de unde sa scot :(. Mai demult vazusem la un baiat ca isi facuse suport de hamac cu doua trepiede.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fantstic blog Alex. There are a many useful info for me. Greetings. Michał

    RăspundețiȘtergere
  5. Thanks :). Do you understand anything? :)).

    RăspundețiȘtergere
  6. not all, but allmost :) google translator is a good thing :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru iesire. Astept cat de curand o iesire impreuna. Sper ca "legea picnicului" sa nu ne afecteze prea tare :-)

    RăspundețiȘtergere

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.