1 noiembrie 2011

Canoe - finisare și pregătire pentru fibră

Am finisat canoea și am construit o "încăpere" din plastic închisă aproape ermetic în care va sta o aerotermă. Treaba este necesară pentru că epoxi-ul are nevoie de 20+ grade ca să se întărească.





Astăzi am pus țesătura de fibra de sticla și am îndreptat-o cât am putut. Trăind în România evident că țesătura la noi are doar 1 metru lățime față de 1.5metri cât aș fi avut nevoie (în străinătate se găsește dimensiunea asta). Așa că am pus două lungimi una peste alta. Nu îmi place dar nu am încotro.
Amuzant este că mi-au fost foarte folositoare cărțile de bushcraft :)). Au împiedicat fibra să alunece :).

Mâine pun rășina. Am emoții. Urați-mi succes.
Alex

12 comentarii:

  1. Succes!!!!

    N-ai mai avut rabdare pana la primavara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Grabeste-te sa faci copii,omule.
    Lumea are nevoie de genele tale...pe bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai ... succes.
    Asta ca sa nu zicc ca ai (re)gasit o noua intrebuintare cartilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta lucrare, poate cam putinte poze si detalii dupa gustul meu, dar este laudabila actiunea ta. Spor si chiar daca (cred ca) nu mai ai timp anul asta sa o lansezi la apa eu iti urez de pe acum "vant in pupa" :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc.
    @daniel stiu ca sunt putine dar sunt mai multe decat pun altii. Am dat detalii in zonele critice. E greu sa fac si treaba si poze. Ma mai ajuta o prietena din cand in cand cu pozele. Ultimele poze sunt facute de ea. Alfel nu erau deloc :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata super domnule! Abia astept sa o vad la apa :). Bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari Alex!
    Este o "mandrie" de lucrare.
    Cred ca noaptea nu mai este loc in vise pentru altceva ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca n-ai mai avut rabdare. Abia astept sa vad rezultatul final. Sper sa iti iasa ! (WOLF46)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc. Deja am pus fibra si a iesit spre foarte bine. O sa pun poze peste cateva zile daca e.

    RăspundețiȘtergere
  10. E uite ca mai ai putin si poti sa zici ca ai dat viata unui lucru care te ajuta sa te deplasezi pe apa.A fost un proiect destul de indraznet, dar ti-a iesit.Succes si numai bine (Geo, de pe forumul lui soimu')

    RăspundețiȘtergere
  11. Fibra aia este un fel de Geotextil (folosit in constructii)?

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu. E o tesatura fina de fibra de sticla special pentru folosit cu rasini. Se gaseste la cei care vand si rasinile. Eu am luat de exemplu de la http://www.polydis.ro/

    RăspundețiȘtergere

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.